niedziela, 12 października 2014

09 .10 .14 wolontariat udał się do DPS-u Sióstr Serafitek w Poznaniu.Było bardzo rodzinnie, przyjemnie ,zabawnie i ciekawie.Rysowaliśmy ,śpiewaliśmy ,robiliśmy scenki ,jedliśmy pyszne ciasto ....
1.Rysowaliśmy 
 2.Rozmawialiśmy ...


 3.Przyklejaliśmy jesienne liście.


4. Nasi wolontariusze Bartek i Zosia zabawiali wszystkich świetną muzyką                                       

Jednym słowem było wspaniale i na pewno jeszcze nie raz tu wrócimy :) .
                                                                                                                   A.M

4 komentarze:

  1. Spotkanie niezwykłe pod wieloma względami. Bardzo dziękuję wolontariuszom za zaangażowanie i uśmiech. Cieszę się, że były dziewczyny z klas pierwszych i drugich. Dziękuję absolwentom -Weronice i Bartkowi.

    OdpowiedzUsuń
  2. To było bardzo miłe spotkanie, podopieczni jak zawsze szczęśliwi na widok uczniów i opiekunów gimnazjum 63. Jestem pod wrażeniem jak świetnie dali rade nowi wolontariusze i z jaką łatwością sobie poradzili na pierwszym spotkaniu :) Dziekuje i ciesze się ze jako absolwentka mogłam znów odwiedzić DPS w takiej fantastycznej atmosferze! Oby tak dalej przez wiele lat! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno było cudownie! Niestety ja nie mogłam tam być. Mam nadzieję, że następnym razem uda mi się pójść.
    Weronika 1b

    OdpowiedzUsuń
  4. Coraz częściej żałuję, że skończyłem już gimnazjum. Czas który spędziłem w DPSie i na akcjach wolontariatu mocno zmienił moją wiarę. Dzięki że pozwalacie mi z wami tam chodzić. :)B K

    OdpowiedzUsuń